מיצג בכניסה למיון

הפסיפס צילום: פוריה
הפסיפס צילום: פוריה

צמח מפעלים אזוריים תרם פסיפס אמנותי המציג את ערכי הליבה של בית החולים פוריה

המרכז הרפואי פדה-פוריה בטבריה ציין את השלמת הפרויקט המשותף עם צמח מפעלים, ליצירת פסיפס מרהיב הכולל את ערכי הליבה של המרכז הרפואי : מצויינות, יושרה, כבוד הדדי, חמלה וענווה.

ביום שני, 16.11.20 התקיים טקס לציון השלמת פרויקט משותף של בית החולים פוריה יחד עם צמח מפעלים אזוריים. הטקס התקיים בהשתתפות חברי הנהלת פוריה, ונציגות הנהלת צמח מפעלים, המנכ"ל, מנשה שלום, סמנכ"ל אלון קולט, מנהלת משאבי אנוש, סימה מרקו ומרכזת תחום קהילה, עידן הלמן.

הפסיפס צילום: פוריה

במסגרת המיזם יצרו עובדי המרכז הרפואי יחד עם עובדי צמח, חמישה לוחות פסיפס מרהיבים המבטאים את ערכי הליבה של פוריה. צמח מפעלים אזוריים תרמה לפוריה מעל מאה אלף שקלים בשנים האחרונות. עידן הלמן: "במסגרת הפעילות שלנו בקהילה החלטנו לפני יותר משלוש שנים לאמץ את המחלקה לשיקום גריאטרי ומאז יזמנו שורה של פעילויות עם המטופלים ואף פרויקט מקסים של עיצוב מחדש של חדר האוכל במחלקה. בהמשך לכך הקשר העמיק והתפתח וכשמיה צבן, דוברת פוריה, הציעה מיזם משותף ליצירת פסיפס מול המיון בכניסה למרכז הרפואי, נרתמנו בשמחה. כשיצאנו לדרך לא דמיינו את התוצאה המרהיבה של הפרויקט הזה".

ד"ר ארז און, מנהל פוריה: "אני מברך על היוזמה שמעצימה ומחזקת את הקשר המיוחד שנרקם בין המרכז הרפואי לעמק הירדן ובמיוחד לצמח מפעלים אזוריים. בשנה שעברה השלמנו תהליך לגיבוש חזון למרכז הרפואי וערכי ליבה, החיבור של הערכים הללו עם השותפות עם צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן נראה הדבר הכי טבעי ונכון. זו הזדמנות נפלאה להודות לכם על הפסיפס המיוחד שמקבל את פני המגיעים למרכז הרפואי ומדגיש את החיבור המיוחד בין שני הארגונים".

טקס גילוי המיצג צילום: פוריה

מנשה שלוםמנכ"ל צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן: "אנחנו מרגישים מעורבים ומחוברים לביה"ח, זה ביה"ח שלנו ואנחנו שמחים לפעול ולתרום למען המרכז הרפואי פדה-פוריה והקהילה שלנו. אני רוצה לברך את ד"ר און על שובו אלינו ולאחל שנמשיך ונעמיק את הפעילות המשותפת".

מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי והממונה על קשרי קהילה, הודתה לאומנית הפסיפס, מירב קרשנר וסיכמה: "יצאנו לדרך לפני יותר משנה, עם רעיון למיזם שיאפשר לנו ליצור משהו ביחד, עובדי המרכז הרפואי ועובדי צמח. כך נולד הרעיון ליצור פסיפס שמשלב את ערכי הליבה שלנו יחד עם החיבור לקהילה שכל כך מייחד אותנו כמרכז רפואי. אני ממש נרגשת לראות את התוצר הנפלא של היוזמה הזו".


להצטרפות לקבוצת הווצאפ MedNews – חדשות רפואה >> לחצו כאן