מרכז דיאליזה חדש בערד

אילן ועמי לפידות צילום: עירית עשת מור
אילן ועמי לפידות צילום: עירית עשת מור

קבוצת הבריאות והרפואה לפידות השיקה את המרכז המתקדם בהשקעה של כ-3 מיליון שקל

קבוצת הבריאות והרפואה לפידות השיקה לאחרונה מרכז דיאליזה מתקדם בעיר ערד. המרכז החדיש מהווה בשורה לתושבי ערד והסביבה הזקוקים לטיפולי דיאליזה ומאפשר להם להימנע מנסיעות ארוכות ומשהייה במרחבים ציבוריים שונים ובכך מצמצם את רמת החשיפה שלהם ואת הסיכון להידבק בנגיף הקורונה. קרבתו של המרכז החדש לים המלח תאפשר למטופלי דיאליזה מכל רחבי ישראל ליהנות מחופשות בים המלח תוך שילוב טיפולי הדיאליזה במיוחד עבורם.

בעתיד ישתלב המרכז ברשת מכוני דיאליזה בינלאומית הנמצאים ליד מוקדים תיירותיים ובכך יסייע למשוך תיירות חוץ לים המלח. קבוצת לפידות מתמחה בייבוא, שיווק והפצת מגוון רחב של תרופות מרשם וללא מרשם, מותגי אופטיקה ובריאות העין, מכשור ואספקה רפואית ומוצרי צריכה. החברה מייצגת עשרות רבות של חברות בינלאומיות ומותגים בתחום הבריאות ואיכות החיים.

מכון הדיאליזה החדש צילום: עירית עשת מור

מרכז הדיאליזה לפידות ערד ינוהל על ידי ד"ר אלכסנדר שפר והאחות האחראית שרה בלאיש. הוא מאובזר בציוד הרפואי ובטכנולוגיה של החברה הגרמנית BRAUN.B וחברת DWA אותן מייצגת קבוצת לפידות בישראל. חלק מהציוד מוצג בפעם הראשונה בארץ. בטכנולוגיה ובציוד הושקעו למעלה מ- 3 מיליון שקלים.

אילן לפידות, מנכ"ל קבוצת לפידות:" המשימה שלנו היא לאפשר לציבור הישראלי את פתרונות הבריאות האיכותיים ביותר בעולם, כי לכולם מגיע להרגיש טוב יותר. איכות חייהם של תושבי ערד והסביבה הזקוקים לטיפול דיאליזה עומדת להשתפר משמעותית בשל הקירבה של המרכז למקום מגוריהם, רמתו המקצועית ותנאי השהייה בו בזמן הטיפול. ברצוני להודות מקרב לב לעמותת שאלר, ראש עיריית ערד וכל מי שלקח חלק בפרויקט חשוב זה על שיתוף הפעולה והתמיכה לאורך הדרך".


להצטרפות לקבוצת הווצאפ MedNews – חדשות רפואה >> לחצו כאן