טיפול טבעי בהריון

התעמלות-הריון-ששש
התעמלות-הריון-ששש
צילום: שטרסטוק

טיפולי רפואה משלימה מקלים על חלק מתופעות ההיריון בו מתמודדת האישה עם שינויים בגופה

הריון הוא תהליך טבעי ולעיתים לא פשוט, בו מתמודדת האישה עם שינויים בגופה, במצב הרוח, ולא תמיד יש את הכלים הנכונים ואת הידע להתמודד עם שינויים אלו. ברפואה המשלימה מסייעים לאישה לפני כניסתה להריון, בזמן תקופת הריונה, במעמד הלידה ולאחריה לשמור על בריאות נפשית ופיזית תקינים ולאמץ אורח חיים בריא, בתקופה זו. בכדי להבטיח הריון ולידה תקינים, חשוב להקפיד על טיפולים, תזונה ותוספי תזונה.

במהלך תקופת ההריון גוף האישה נכנס לשינויים, הן בצד ההורמונאלי והן בצד הפיזי. הגוף משתנה, האישה בזמן ההיריון סובלת מתופעות שונות ככאבי ראש, כאבי גב, כאבים ולחצים במקומות שונים בגוף כגון האגן, זרועות, רגליים, בחילות, צרבת, ועוד. ההתמודדות עם השינויים והתופעות לא פשוטה, והרפואה האלטרנטיבית מציע לא מעט פתרונות.

הטיפולים המומלצים לנשים בהריון: יעוץ תזונתי לנשים הרות – ייעוץ ייחודי המותאם עבור צרכי האישה , העדפותיה, ומצבה הבריאותי. רפלקסולוגיה לנשים הרות – לזרימת דם תקינה ומאוזנת, למניעת בצקות בכפות הרגליים, ולהקלה על כאבי הרגליים בהריון. שיאצו, עיסוי, כירופרקטיקה ואוסטאופתיה לנשים הרות – לאיזון ולטיפול בכאבי גב בהריון, ולמניעתם בעתיד. יוגה ופלדנקרייז – לזרימת דם טובה ולהרגעות נפשית. משפר את התחושה הכללית, את זרימת הדם, מקל על כאבים, משפר את הריכוז ועוד. שיטת פאולה – מחזקת את שרירי רצפת האגן. בעת הלידה שריר זה הופך להיות רפוי ועם שיטת פאולה לומדים איך לנשום ולשחרר את האזור כדי להקל על מהלך הלידה. הומאופתיה לנשים הרות – טיפול במגוון בעיות שעלולות להופיע במהלך ההיריון, כגון: דלקות, בעיות עור, אלרגיות, מיגרנות, בעיות במערכת העיכול, ועוד. בנוסף, טיפולי הומאופתיה יכולים לסייע בהורדת רמת החששות והפחדים לקראת הלידה ולאחריה.

מקור מידע – "אתר קופת חולים לאומית" רפואה משולבת בהריון


להצטרפות לקבוצת הווצאפ MedNews – חדשות רפואה >> לחצו כאן