פיתוח של סורוקה, כרמל וחיל המודיעין: זום אמ"ן

66666666666666666666666
66666666666666666666666
דר' שרון אלרעי צילום: כרמל

בתי החולים בבאר שבע ובחיפה פיתחו, יחד עם צה"ל, מערכת לקיום שיחות ועידה רבות משתתפים מתוך מחלקה בבידוד, כדי לאפשר לרופאים מתחומי התמחות מגוונים לטפל מרחוק, מבלי להסתכן בהידבקות

ד"ר אריק עדן, מנהל טיפול נמרץ בכרמל, ומירה שטרית, מנהלת הסיעוד, קולטים את המערכת צילום: כרמל

אנשי טכנולוגיה מחיל המודיעין, בשיתוף מומחי המרכז הרפואי כרמל בחיפה והמרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע, פיתחו מערכת טכנולוגית שייעודה: שיפור יכולת הטיפול בחולים המאושפזים בבידוד עקב מחלות זיהומיות ובכללם החולים במחלקות הקורונה.

המערכת החדשה מאפשרת לאיש צוות רפואי ממוגן להיכנס למחלקה המבודדת עם טלפון נייד, שמקובע עליו, ועם אוזניות, באופן שמשחרר את שתי ידיו לעבודה – ותוך כדי כך לדבר בשיחת ועידה איכותית עם רופאים אחרים, מתחומי רפואה מגוונים, הנמצאים בחדר הבקרה של המחלקה, או בבית חולים אחר, או אפילו בבית, ולייצר שיחת ועידה רבת משתתפים ומומחים.

שיחת ועידה מהמחלקה המבודדת צילום: כרמל

ד"ר שרון אלרעי, סגנית מנהלת כרמל, הודתה בשם הנהלת בית החולים לצה"ל ולצוות הרפואי: "ברגעים כאלה, בהם כולנו מתמודדים במלחמה לא מוכרת, מחמם את הלב לראות את ההתגייסות של התעשייה והצבא לתת לנו, הרופאים והרופאות, האחים והאחיות, פתרונות אלגנטיים ומועילים שיאפשרו לתת גם למטופל בבידוד את טיפול הטוב ביותר תוך שמירה על בטיחות הצוות. אני בטוחה שהפיתוח יתרום רבות למטופלים שלנו ובבתי חולים נוספים".


להצטרפות לקבוצת הווצאפ MedNews – חדשות אפידימיולוגיה ורפואת משפחה >> לחצו כאן



להצטרפות לקבוצת הווצאפ MedNews – חדשות רפואה >> לחצו כאן