מנהל יחידת כירורגיה ראש צוואר

פרופ' זיו גיל צילום: רמב
פרופ' זיו גיל צילום: רמב"ם

פרופ' זיו גיל, שהתמחה בכירורגיה אונקולוגית של גידולי ראש וצוואר בממוריאל סלואן קטרינג, מונה למנהל יחידת כירורגיה ראש צוואר במחלקת אף אוזן גרון ברמב"ם

פרופ' זיו גיל מונה למנהל יחידת כירורגיה ראש-צוואר במחלקת אף אוזן גרון ברמב"ם. פרופ' גיל חזר לפני מספר שנים מארה"ב, שם ביצע תת התמחות בכירורגיה אונקולוגית של גידולי ראש וצוואר במרכז לסרטן המוביל העולם, ממוריאל סלואן קטרינג, ניו יורק, ארה"ב.

בהמשך, ביצע השתלמות בכירורגיה אנדוסקופית של גידולי בסיס הגולגולת בבית החולים של אוניברסיטת פיטסבורג. פרופ' גיל מונה עם חזרתו למנהל היחידה לניתוחי ראש וצוואר בבית החולים איכילוב בתל אביב, ובהמשך למנהל מחלקת אף אוזן גרון בבית החולים רמב"ם.

בנוסף הקים פרופ' גיל את המעבדה לחקר יישומי של הסרטן בסיוע קרנות תחרותיות חיצוניות. כראש המעבדה, וכפרופסור חבר, הוא אחראי על מחקר בסיסי של גידולים שונים ובמעבדתו עובד צוות של שבעה חוקרים כולל דוקטורנטים, פוסט דוקטורנטים, סטודנטים ומתמחים ברוטציה של מדעי היסוד. מעבדה זו ממומנת במלואה על ידי גופים חיצוניים ביניהם ארגונים ממשלתיים כגון ISF, BSF, ICRF משרד הבריאות והאגודה למלחמה בסרטן. פרופ' זיו גיל הינו מחברם של למעלה ממאה וחמישים מאמרים ופרקים בספרים ובאנציקלופדיות לרפואה.

פרופ' גיל מוזמן דרך קבע להרצות בכנסים בין לאומיים ומשמש כעורך וחבר מערכת של מספר עיתונים מהחשובים ביותר בתחום אף אוזם גרון וניתוחי ראש צוואר. הוא מתמחה בטיפול בחולים עם גידולי ראש וצוואר, וביצע בין היתר אלפי ניתוחי בלוטת התריס, כריתה של גידולים בחלל הפה וגידולי בלוטות רוק.

פרופ' גיל הוא מומחה בניתוחי בסיס גולגולת ונקרא לעיתים קרובות ללמד קורסים באירופה ובארה"ב. בין היתר עוסק בפיתוח שיטות ניתוחיות חדשות לניתוחי בסיס גולגולת, כריתות בעזרת רובוט דה וינצי וניתוחים מורכבים בילדים עם גידולים ומומים מולדים.


להצטרפות לקבוצת הווצאפ MedNews – חדשות אונקולוגיה, המטולוגיה ודימות >> לחצו כאן



להצטרפות לקבוצת הווצאפ MedNews – חדשות רפואה >> לחצו כאן