סיפורו של מטופל

הוספת מימד אנושי לכול מאושפז. צילום: אסותא אשדוד
הוספת מימד אנושי לכול מאושפז. צילום: אסותא אשדוד

חדש בבית החולים אסותא אשדוד: פרסום מידע אישי ואנושי ליד מיטת כל מאושפז

בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד מתופעל פרויקט חדש בשם "לכל אדם יש סיפור": לצד מיטתו של כל מטופל ניתנת האפשרות לו או לבני משפחתו לכתוב פרטים אישיים ואנושיים עליו . כבר עם תחילתו של הפרויקט ביקשו משפחות רבות ממשפחות המטופלים להשתתף בו והתרגשו מהיכולת לכתוב על יקיריהם מידע אישי ואנושי ועוד על פי בקשת בית החולים. גם הצוותים הרפואיים מתרגשים מהיוזמה ומציינים כי הדבר מחזק את הקשר בינם לבין המטופלים.

מטרת הפרויקט היא להעצים את המימד האנושי והאישי ולא להסתפק בהצגת מידע רפואי מקצועי ונדרש על המטופל. וכך כתבה הנכדה שירן על המכתב שמוצמד למיטת סבתא: "סבתא סוליקה, אישה עם הלב הכי רחב, שקטה, אוהבת את הבריאות, את האנשים, אוהבת לתת, לשמוע ולהיות הכתף התומכת. כל אחד שזכה לטפל בה או להיות בקרבתה זכה. תמיד מברכת את כולם ומודה במיוחד לאנשי הצוות. כשנכנסנו למיון ביום הראשון, הייתה עם חמצן כל איש צוות שעזר לה, הודתה לו למרות המצב שלה. אנחנו מודים ומוקירים תודה על הטיפול המסור שלכם אליה. הדאגה והמעקב. תודה זו מילה קטנה עם משמעות ענקית."

ענת סטוטלנד אחות אחראית פנימית ב': "זו זכות גדולה וגאווה עצומה לעבוד בבית חולים שמבין שהשילוב של אנושיות ורפואה הוא המתכון הטוב ביותר לסייע למטופל ובני משפחתו. מדובר בצעד נוסף שהופך את בית החולים שלנו, לא רק למתקדם ביותר כי אם גם לאנושי ביותר".


להצטרפות לקבוצת הווצאפ MedNews – חדשות רפואה >> לחצו כאן