הנשיא ה-22

פרופ' הר שי עם ספר מדעי פרי עטו. צילום: אלי דדון
פרופ' הר שי עם ספר מדעי פרי עטו. צילום: אלי דדון

פרופ' ירון הר שי, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים כרמל, נבחר לנשיא ה-22 של החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה (רפואת קור)

במהלך הכנס הבינלאומי של החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה, שנערך לאחרונה, נבחר פרופ' ירון הר-שי מבית החולים כרמל, פה אחד, לכהן כנשיא ה-22 של החברה. זו הפעם הראשונה שרופא מישראל נבחר לנשיא החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה.

פרופ' הר שי עם ארבעת הנשיאים הקודמים של החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה מחזיקים בדגל החברה הבינלאומית. מימין: פרופ' ונטבי מיפן, פרופ' צ'ו מסין, פרופ' קורפן מאוסטריה, פרופ' הר-שי ופרופ' שיאו מסין. צילום ארכיון: אלי דדון

פרופ' ירון הר-שי מנהל את המחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי כרמל ובמרכז הרפואי לין של קופת חולים כללית במחוז חיפה וג"מ. פרופ' הר שי מכהן כסגן דיקן לפיתוח אסטרטגי בפקולטה לרפואה של הטכניון וכיהן בעבר יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. פרופ' הר-שי פיתח שיטות חדשניות המבוססות על קריוכירורגיה לטיפול בצלקות היפרטרופיות וקלואידיות ונחשב לבר סמכא ולאחד המומחים המובילים בישראל ובעולם בתחום הטיפול בקור. הוא פרסם עבודות מחקר רבות בעיתונות המקצועית המובילה ופרקים בספרי לימוד בתחום הקריוכירורגיה לטיפול בצלקות.

החברה הבינלאומית לרפואת הקור (קריוכירורגיה) הוקמה בשנת 1972 ומאגדת בתוכה רופאים וחוקרים מרחבי העולם הפועלים בתחום הקריוכירורגיה, מעולמות האורולוגיה (כליה, אדרנל, ערמונית), כירורגיה כללית (כבד, לבלב, מעי), שד, הדמיה, רפואת עור, רפואת ריאות, אונקולוגיה, אונקו-גניקולוגיה, אונקו-אורטופדיה, גידולי רקמות רכות, פה ולסת, אף אוזן גרון ועוד וכן מחקר בסיסי הכולל את תחום הקריואימונולוגיה. בחברה הבינלאומית חברים רופאים וחוקרים בכירים ובעלי שם מארה"ב, סין, יפן, רוסיה, גרמניה, אינדונזיה, בריטניה, ארגנטינה, אוקראינה ומדינות רבות נוספות מרחבי העולם.

המנהלת הרפואית של מחוז חיפה וג"מ של הכללית, ד"ר לילך צולר: "אני מברכת את פרופ' ירון הר שי על המינוי החדש. פרופ' הר שי הוא רופא מוערך ומוביל בתחומו בקרב רופאים, צוותים וציבור המטופלים. הוא מהמובילים בתחום הקריוכירורגיה, תחום שעבר בשנים האחרונות קפיצת מדרגה, והופך לאחד משיטות הטיפול החדישות והמקובלות בגידולים סרטניים ושפירים".

מזכירת האיגוד הבינלאומי, גברת אסתר לו, ממלזיה: "החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה גאה בבחירה שלך לנשיא האיגוד ואנו משוכנעים שתצעיד את החברה ותחום הקריוכירורגיה לשיאים חדשים".

פרופ' הר שי: "תחום הקריוכירורגיה מתפתח מאד בשנים האחרונות בעולם ובישראל והופך לאחד משיטות הטיפול החדישות והמקובלות בגידולים סרטניים ושפירים. מספר חברות הזנק ישראליות הינן דומיננטיות בתחום אשר גרמו למהפכה בשיטות הטיפול בגידולים סרטניים. זהו כבוד גדול עבורי ועבור מדינת ישראל ואעשה את כל מה שביכולתי, תוך שיתוף פעולה מלא עם כל חברי ההנהלה וחברי הרופאים והחוקרים, על מנת להעמיק את המחקר והידע בתחום הקיריוכירורגיה בעולם הרפואי, וכדי להפיץ את החדשנות הרבה הקיימת ברפואת הקור לטובת מטופלינו".

הקליקו כאן לאתר החברה הבינלאומית לקריוכירורגיה.